نابسامانی در بازار مسکن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، طی روز های اخیر شاهد سرگیجه در بازار مسکن بوده ایم، بطوریکه متقاضیان خرید و فروش هر روز اخبار بازار مسکن را پیگیری می کنند. از یک سو در تهران امسال برای 250 هزار واحد مسکونی پروانه صادر شده است. این در شرایطی است که تهران اصلا به این میزان پروانه هیچ احتیاجی ندارد.

از سویی دیگر رییس کمیسیون عمران مجلس می گوید: ما در کمیسیون عمران مجلس بر این عقیده ایم که در 4 میلیون واحد مسکونی در کشور کمبود داریم. اما وزارت راه و شهرسازی بر این عقیده است که مسکن مورد نیاز در کشور وجود دارد اما از کیفیت کافی برخوردار نیست.

بازار مسکن یکی از مهمترین بازارها تلقی می شود که تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارد. شرایط در این بازار به گونه ای است که در روزها و حتی سالهای آینده نمی توان قیمت و میزان عرضه و تقاضا را در این بازار پیش بینی کرد. در این میان افرادی از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند که همچنان گوش به حرف های ضد و نقیض مشاوران املاک می دهند. مشاوران املاکی که در حال حاضر بنظر می رسد شرایط مناسبی برایشان مهیا شده تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و از افزایش قیمت ها طی روزهای آینده خبر دهند. همچنین در این بین سازندگان مسکن هم که از مدت ها پیش سرمایه هایشان را روانه بازار کرده اند در حال حاضر به گفته مشاوران املاک گوش کرده و از فروش واحدهای مسکونی خود دست کشیده اند و همچنان در انتظار جهش صعودی قیمت ها طی سال آینده هستند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: